Rola personelu tymczasowego w tworzeniu wartości spotkania biznesowego

Monika Dembińska

Abstract

Service quality is relevant factor influencing business meeting value. It is dependent on both the employed staff and applied logistics solutions. The paper presents theoretical issue base, followed by empirical part: case study of the European Wind Energy Conference and Exhibition EWEC 2010, supported by temporary staff.
Autor Monika Dembińska (WGM / KT)
Monika Dembińska
- Katedra Turystyki
Inne wersje tytułuThe Role of Temporary Staff in Creating the Business Meeting Value
Paginacja60-74
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.7
Książka Przybylska-Kapuścińska Wiesława, Mazur Grzegorz (red.): Państwo i przedsiębiorstwo wobec wyzwań globalnej gospodarki, Debiuty Ekonomiczne, nr 16, 2016, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (UEP), ISBN 978-83-7417-892-1, 176 s.
Słowa kluczowe w języku polskimTurystyka biznesowa, Konferencje, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Studium przypadku
Słowa kluczowe w języku angielskimBusiness tourism, Conferences, Human Resources Management (HRM), Case study
Streszczenie w języku polskimJakość oferowanej obsługi jest istotnym czynnikiem budującym wartość spotkania biznesowego. Zależna jest ona zarówno od zatrudnionego personelu, jak i przyjętych rozwiązań logistycznych. W artykule zaprezentowano teoretyczne podstawy zagadnienia poparte częścią empiryczną - studium przypadku Europejskiej Konferencji o Energii Wiatrowej EWEC 2010 obsługiwanej przez pracowników tymczasowych.
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 12-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?