Architektura sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta

Marcin Lewicki

Abstract

The main objective of this article was to present the importance of the e-shop architecture in creating value for customer. In the first part of the article the research subject has been justified, the problem of creating value has been discussed and key terms i.e. value for customer and e-commerce has been explained. In the second part of the article the main focus was to present all the elements of e-shop architecture which then led to presentation of research results on the subject of the importance of e-shop architecture in value for customer creation process.
Author Marcin Lewicki (WZ / KHiM)
Marcin Lewicki,,
- Department of Trade and Marketing
Other language title versionsE-shop Architecture as Tool Creating Value for Customer
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2014
No8 [CD]
Pages881-890
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishsklep internetowy, e-handel, wartość dla klienta, e-klient
Abstract in PolishGłównym celem niniejszego artykułu było przedstawienie znaczenia architektury sklepu internetowego jako instrumentu tworzącego wartość dla klienta. W pierwszej części tekstu uzasadniono wybór niniejszej problematyki badawczej, zwięźle omówiono problem kreowania wartości w sferze handlu elektronicznego oraz wyjaśniono kluczowe pojęcia tj. wartość dla klienta oraz handel elektroniczny. W części drugiej uwagę skupiono na przedstawieniu podstawowych elementów architektury sklepu internetowego, co stanowiło punkt wyjścia do zaprezentowania wyników badań własnych, które dotyczyły znaczenia owych elementów w procesie tworzenia wartości dla klienta.
Languagepl polski
Score (nominal)9
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 13-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 13-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*3 (2020-09-16)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?