Slow food - nowe podejście do konsumpcji produktów regionalnych

Lilianna Nowak

Abstract

The paper concerns the Slow Food movement. The goal of the study is to present an impact of the movement on promotion and preservation of regional products. Primary and secondary sources had been used. The study covers the period from1986 till 2013, and different countries.
Author Lilianna Nowak (WZ / KSM)
Lilianna Nowak,,
- Department of Marketing Strategies
Other language title versionsSlow food - new conception of regional products consumption
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2014
No6 [CD]
Pages543-555
Publication size in sheets0.6
Keywords in Polishslow food, etnocentryzm, zachowania konsumentów
Keywords in Englishslow food, ethnocentrism, consumer behaviour
Abstract in PolishArtykuł koncentruje się na problematyce slow food. Celem podjętych rozważań jest zaprezentowanie koncepcji slow food w kontekście działań służących ochronie produktów regionalnych. Autorka korzystała ze źródeł wtórnych i pierwotnych. Analizy obejmują okres od 1986 roku do 2013 roku i mają zasięg ogólnoświatowy.
URL https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Etnocentryzm_konsumencki_MiR_nr_6_2014.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)9
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 13-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 13-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?