The Effect of Communicating CSR and Fair Trade on the Attitudes and Behavior of Employees of Trading Enterprises

Anna Rogala , Tomasz Wanat , Renata Nestorowicz , Magdalena Stefańska

Abstract

n/a
Autor Anna Rogala (WZ / KSM)
Anna Rogala
- Katedra Strategii Marketingowych
, Tomasz Wanat (WZ / KSM)
Tomasz Wanat
- Katedra Strategii Marketingowych
, Renata Nestorowicz (WZ / KSM)
Renata Nestorowicz
- Katedra Strategii Marketingowych
, Magdalena Stefańska (WZ / KSM)
Magdalena Stefańska
- Katedra Strategii Marketingowych
Paginacja149-173
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1.2
Książka Stefańska Magdalena, Nestorowicz Renata (red.): Fair trade in CSR strategy of global retailers, 2015, Palgrave Macmillan, ISBN 978-1-137-39568-9, 204 s.
Słowa kluczowe w języku angielskimCSR, Fair Trade, employees, communication
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 29-01-2020, MonographChapterAuthor
Wskaźniki publikacji Cytowania WoS = 0
Liczba cytowań*1 (2021-07-31)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?