Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów

Tomasz Olejniczak

Abstract

Zjawisko starzenia się ludności ma swoje odzwierciedlenie w strukturze konsumpcji i zachowaniach nabywczych gospodarstw domowych. Wymaga dogłębnego poznania i opisania również ze względu na zwiększające się znaczenie segmentu konsumentów seniorów w gospodarce. Celem artykułu jest identyfikacja uwarunkowań zmian zachowań nabywczych konsumentów seniorów. Badania zachowań seniorów zrealizowano w 2016 r. w Wielkopolsce na próbie 700 respondentów, wykorzystując metodę wywiadu bezpośredniego z zastosowaniem kwestionariusza wywiadu osobistego PAPI.
Author Tomasz Olejniczak (WT / KMP)
Tomasz Olejniczak,,
- Department of Product Marketing
Journal seriesStudia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611, (B 10 pkt)
Issue year2018
No357
Pages207-214
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishstarzenie się, konsumenci seniorzy, zachowania konsumentów
Keywords in Englishageing, senior consumers, consumer behavior
URL https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/349248/edition/330009/content?ref=desc
Languagepl polski
Score (nominal)10
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 10.0, 24-03-2020, ArticleFromJournal
Citation count*1 (2020-09-18)
Additional fields
Tytuł numeruZarządzanie 15
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?