Przesłanki wyboru miasta do studiowania w opiniach studentów poznańskich uczelni publicznych

Marta Kubiak , Łukasz Tyliński , Robert Romanowski

Abstract

n/a
Autor Marta Kubiak ()
Marta Kubiak
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
, Łukasz Tyliński ()
Łukasz Tyliński
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
, Robert Romanowski (WZ / KHiM)
Robert Romanowski
- Katedra Handlu i Marketingu
Paginacja114-139
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1.25
Książka Romanowski Robert (red.): Marketing terytorialny. Migracje w ośrodkach akademickich, 2014, Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ISBN 978-83-937964-2-7, 163 s.
Słowa kluczowe w języku polskimmarketing terytorialny, migracje, miasto akademickie
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 19-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?