Pudry homemade czy komercyjne - preferencje konsumentek

Dajana Tomczak , Renata Dobrucka

Abstract

Pudry do twarzy pełnią wiele funkcji, jednak niezależnie od przeznaczenia muszą one przede wszystkim chronić skórę przed niekorzystnym działaniem czynników atmosferycznych, pielęgnować oraz oczywiście posiadać walory upiększające. W zależności od pożądanego efektu konsumenci mogą wybierać spośród szerokiej gamy, rozświetlających, matujących czy też brązujących produktów. Obecnie obserwuje się coraz większe zainteresowanie kosmetykami wykonanymi w warunkach domowych tzw. homemade. Celem niniejszej pracy było poznanie preferencji konsumentek dotyczących pudrów do twarzy oraz wykonanie produktów w odpowiedzi na potrzeby kobiet. Ponadto respondentki zapytano m.in. o czynniki decyzyjne podczas zakupu pudru oraz o zainteresowanie kosmetykami homemade.
Author Dajana Tomczak (UEP)
Dajana Tomczak,,
- Poznań University of Economics and Business
, Renata Dobrucka (WT / KTiEPP)
Renata Dobrucka,,
- Department of Industrial Products and Ecology
Journal seriesPolish Journal of Cosmetology, ISSN 1731-0083, (B 7 pkt)
Issue year2017
Vol20
No3
Pages272-275
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishpuder do twarz, puder homemade, talk
URL http://www.kosmet.pl/pjc.php?opc=AR&lng=pl&art=829
Languagepl polski
Score (nominal)7
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 7.0, 14-04-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?