Rekrutacja w mediach społecznościowych

Roma Sośnicka

Abstract

Poniżej zaprezentowano rodzaje i tradycyjne źródła rekrutacji personelu. W podrozdziale przedstawiono portale społecznościowe z podziałem na funkcje, jakie pełnią, a także rolę jaką media społecznościowe odgrywają w procesach rekrutacyjnych. Wykazano również korzyści wynikające z przeprowadzania rekrutacji za pośrednictwem mediów społecznościowych w odniesieniu do rekrutacji prowadzonej w sposób tradycyjny
Author Roma Sośnicka (WZ / KBRiU)
Roma Sośnicka,,
- Department of Research Markets and Services
Pages167-175
Publication size in sheets0.5
Book Mazurkiewicz Bartosz, Roszyk-Kowalska Gabriela (eds.): Organizacja XXI wieku - uwarunkowania i trendy, Prace Studentów i Młodych Pracowników Nauki, no. 9, 2019, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISBN 978-83-942296-7-2, 300 p.
Keywords in Polishmedia społecznościowe, rekrutacja, zarządzanie zasobami ludzkimi
Keywords in Englishsocial media, recruitment, human resources management
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 10-09-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?