Kontrowersyjne produkty turystyczne. Iście szatańskie pomysły czy pilna potrzeba?

Małgorzata Słodowa-Hełpa , Katarzyna Anna Hełpa-Liszkowska

Abstract

n/a
Author Małgorzata Słodowa-Hełpa (WE / KMiBR)
Małgorzata Słodowa-Hełpa,,
- KMiBR
, Katarzyna Anna Hełpa-Liszkowska
Katarzyna Anna Hełpa-Liszkowska,,
-
Pages34-44
Publication size in sheets0.5
Book Godlewski Grzegorz, Zalech Mirosław (eds.): Turystyka kontrowersyjna na współczesnym rynku podróży - formy, uwarunkowania, skutki, 2015, Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Filia. Wydział Turystyki i Zdrowia, ISBN 978-83-61509-30-1, 337 p.
Keywords in Polishturystyka zrównoważona, wyreżyserowana przestrzeń turystyczna, kontrowersyjne kampanie turystyczne, pamiątki turystyczne, marketing nieautentyczności
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 13-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?