Why don’t tourism firms use academic knowledge for innovation? A conceptual framework

Marcin Olszewski , Marlena Bednarska

Abstract

n/a
Autor Marcin Olszewski (WGM / KT)
Marcin Olszewski
- Katedra Turystyki
, Marlena Bednarska (WGM / KT)
Marlena Bednarska
- Katedra Turystyki
Paginacja53-62
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Dias Francisco (red.): A pathway for the new generaton of tourism research. Proceedings of the EATSA Conference 2016, 2016, APTUR – Associação Portuguesa de Turismologia, ISBN 978-989-20-7217-3, 150 s.
Słowa kluczowe w języku angielskimuniversity–industry cooperation, innovation, tourism firms
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*2 (2020-09-11)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?