Europejskie trendy w budowaniu relacji między firmami a ich interesariuszami

Waldemar Rydzak , Piet Verhoeven

Abstract

n/a
Author Waldemar Rydzak (WE / KPEiPR)
Waldemar Rydzak,,
- Department of Economic Journalism and Public Relations
, Piet Verhoeven - Amsterdam School of Communication Research (ASCoR)
Piet Verhoeven,,
-
Pages13-23
Publication size in sheets0.5
Book Kaczmarek-Śliwińska Monika (eds.): Relacje, media, konteksty : praktyka komunikowania się, 2018, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, ISBN 978-83-7545-883-1, 152 p.
Keywords in PolishReputacja, Informacja ekonomiczna, Strategiczne komunikowanie, ECM
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 5.0, 24-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?