Managing E-marketing in Business

Marcin Lewicki

Abstract

n/a
Autor Marcin Lewicki (WZ / KHiM)
Marcin Lewicki
- Katedra Handlu i Marketingu
Paginacja6-23
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.65
Książka Romanowski Robert (red.): Managing Economic Innovations – Methods and Instruments, 2019, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, ISBN 978-83-7986-277-1, 104 s., DOI:10.12657/9788379862771
Słowa kluczowe w języku polskimzachowania nabywców, marketing internetowy, Internet, e-handel
Słowa kluczowe w języku angielskimconsumer behaviour, digital marketing, Internet, e-commerce
DOIDOI:10.12657/9788379862771-1
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 27-04-2020, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?