Preferencje konsumentów polskich i hiszpańskich w stosunku do produktów zagranicznych

Katarzyna Wysocka

Abstract

n/a
Author Katarzyna Wysocka (WGM / KZM)
Katarzyna Wysocka,,
- Department of International Management
Pages29-39
Publication size in sheets0.5
Book Górski Jarosław (eds.): Teraz Polska Promocja i Rozwój – tom 8, 2017, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, ISBN 978-83-62340-08-8, 120 p.
Keywords in Polishpolski produkt, preferencje konsumentów, polskie pochodzenie produktu, promocja polskiego produktu
URL https://terazpolska.pl/upload/File/TP_ebook_tom8(1).pdf
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 27-01-2019, BookChapterNotSeriesNotMainLanguages
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?