Rola pośrednika handlowego w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwa z finalnymi nabywcami na przykładzie branży motoryzacyjnej

Miłosz Łuczak , Łukasz Małys

Abstract

n/a
Author Miłosz Łuczak (WGM / KMM)
Miłosz Łuczak,,
- Department of International Marketing
, Łukasz Małys (WGM / KMM)
Łukasz Małys,,
- Department of International Marketing
Pages394-404
Publication size in sheets0.5
Book Czubała Anna, Hadrian Piotr, Wiktor Jan W. (eds.): Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, 2014, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE), ISBN 978-83-208-2163-5, 722 p.
Keywords in Polish relacje z finalnym nabywcą, Customer Relationship Management (CRM), Relationship Marketing (RM), rynek dóbr konsumpcyjnych, branża motoryzacyjna
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 19-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?