Marketing relacyjny jako podstawa kształtowania strategii projakościowej w usługach medycznych

Monika Dobska , Paweł Dobski

Abstract

n/a
Author Monika Dobska (WZ / KBRiU)
Monika Dobska,,
- Department of Research Markets and Services
, Paweł Dobski (WZ / KHiM)
Paweł Dobski,,
- Department of Trade and Marketing
Pages169-196
Publication size in sheets1.35
Book Mirosław Jarosiński (eds.): Współczesne wyzwania organizacji ochrony zdrowia, 2017, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN 9788380301795, 296 p.
Keywords in Polishmarketing relacyjny, strategia projakościowa
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 16-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?