Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat , Agnieszka Kaczmarek , Agata Linkiewicz

Abstract

n/a
Author Małgorzata Bartosik-Purgat (WGM / KZM)
Małgorzata Bartosik-Purgat,,
- Department of International Management
, Agnieszka Kaczmarek
Agnieszka Kaczmarek,,
-
, Agata Linkiewicz (WGM / KZM)
Agata Linkiewicz,,
- Department of International Management
Pages197-223
Publication size in sheets1.3
Book Stępień Beata (eds.): Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw, 2018, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, ISBN 9788320823202, 245 p.
Keywords in Polishnowe media, komunikacja marketingowa, zarządzanie międzynarodowe
Keywords in Englishnew media, marketing communication, international management
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 21-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?