Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami. Ocena działań na rynku instytucjonalnym

Piotr Kwiatek

Abstract

This article uses the result of research carried out over nearly three years on sales, marketing and procurement managers. Results presented in the paper showed a significant gap between expectations in shaping customer relationships and actions taken by businesses with structuring in the form of loyalty to the institutional market.
Author Piotr Kwiatek (WZ / KSM)
Piotr Kwiatek,,
- Department of Marketing Strategies
Other language title versionsRelationship Outcome in Relationship Management. A look at Companies' Actions on B2B Market
Journal seriesStudia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611, (B 10 pkt)
Issue year2014
No182
Pages99-108
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishefekty relacyjne, rynek przedsiębiorstw
Abstract in PolishW niniejszym artykule wykorzystano wyniku badań (eksploracyjnych i konfirmacyjnych) przeprowadzonych w ciągu blisko trzech lat wśród menedżerów sprzedaży, marketingu i zakupów. Przedstawione w artykule wyniki wskazują na istotną rozbieżność pomiędzy oczekiwaniami w zakresie kształtowania relacji przez klientów a działaniami podejmowanymi przez przedsiębiorstwa prowadzące strukturyzację w formie programów lojalnościowych na rynku instytucjonalnym.
Languagepl polski
Score (nominal)10
ScoreMinisterial score = 7.0, 31-03-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 10.0, 31-03-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
Tytuł numeruZarządzanie relacjami w biznesie. Współczesne wyzwania
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?