Możliwości zastosowania eye trackingu stacjonarnego i mobilnego w biznesie

Urszula Garczarek-Bąk , Karol Kordas

Abstract

n/a
Author Urszula Garczarek-Bąk (WZ / KHiM)
Urszula Garczarek-Bąk,,
- Department of Trade and Marketing
, Karol Kordas
Karol Kordas,,
-
Pages55-67
Publication size in sheets0.6
Book Gołuchowski Jerzy, Spyra Zbigniew, Maciąg Justyna (eds.): Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań, 2015, Wydawnictwo "Proksenia", ISBN 978-83-60789-62-9, 433 p.
Keywords in Polishneuromarketing, eye tracking
Languagepl polski
Score (nominal)0
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?