Wpływ kultury na kształtowanie się nowych produktów turystycznych w Polsce

Grzegorz Gołembski

Abstract

n/a
Autor Grzegorz Gołembski (WGM / KT)
Grzegorz Gołembski
- Katedra Turystyki
Paginacja61-73
Książka Gołembski Grzegorz (red.): Turystyka w badaniach ekonomicznych, 2015, Wydawnictwo Naukowe PWN, ISBN 978-83-01-18109-3, 195 s.
Słowa kluczowe w języku polskimkultura, nowe produkty turystyczne
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 21-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?