Możliwości personalizacji oferty w przedsiębiorstwach handlu detalicznego

Barbara Borusiak , Bartłomiej Pierański

Abstract

n/a
Author Barbara Borusiak (WZ / KHiM)
Barbara Borusiak,,
- Department of Trade and Marketing
, Bartłomiej Pierański (WZ / KHiM)
Bartłomiej Pierański,,
- Department of Trade and Marketing
Journal seriesHandel Wewnętrzny w Polsce, ISSN 1899-7988, (B 6 pkt)
Issue year2015
Pages372-387
Publication size in sheets0.75
Keywords in Polishpersonalizacja oferty, handel detaliczny, przedsiębiorstwa handlowe
URL http://old.ibrkk.pl/book/455#i
Languagepl polski
Score (nominal)6
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 18-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 6.0, 18-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Additional fields
Tytuł numeruRaporty : Handel wewnętrzny w Polsce 2010-2015
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?