Trendy w sektorze handlu detalicznego - nowe wyzwania dla przedsiębiorstw handlowych

Barbara Borusiak , Bartłomiej Pierański

Abstract

n/a
Author Barbara Borusiak (WZ / KHiM)
Barbara Borusiak,,
- Department of Trade and Marketing
, Bartłomiej Pierański (WZ / KHiM)
Bartłomiej Pierański,,
- Department of Trade and Marketing
Pages73-85
Publication size in sheets0.6
Book Sławińska Maria (eds.): Handel we współczesnej gospodarce. Nowe wyzwania, 2016, Wydawnictwo i Drukarnia UNI-DRUK S.J., ISBN 978-83-65579-01-0, 294 p.
Keywords in Polish handel detaliczny, innowacje technologiczne, personalizacja ofert, m-commerce, multichanneling, omnichanneling, doświadczenie klienta
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 11-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?