Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające zarządzanie społeczną odpowiedzialnością biznesu

Anna Maryniak

Abstract

n/a
Author Anna Maryniak (WZ / KLiT)
Anna Maryniak,,
- Department of Logistics and Transport
Pages109-118
Publication size in sheets0.5
Book Jabłoński Adam (eds.): Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2014, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, ISBN 978-83-62897-94-0, 171 p.
Keywords in English corporate social responsibility, transfer of knowledge
Languageen angielski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 19-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?