Innovations in retail food formats - the case of polish market

Barbara Borusiak , Marcin Lewicki , Bartłomiej Pierański

Abstract

n/a
Autor Barbara Borusiak (WZ / KHiM)
Barbara Borusiak
- Katedra Handlu i Marketingu
, Marcin Lewicki (WZ / KHiM)
Marcin Lewicki
- Katedra Handlu i Marketingu
, Bartłomiej Pierański (WZ / KHiM)
Bartłomiej Pierański
- Katedra Handlu i Marketingu
Paginacja30-40
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Knego Nikola, Renko Sandra, Knežević Blaženka (red.): Trade Perspectives 2015 : Innovations in food retailing : Proceedings of The International Scientific Conference, 2015, Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, ISBN 978-953-346-016-1, 265 s.
Słowa kluczowe w języku angielskimretail food formats, innovations
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?