Identyfikacja sieci biznesowej powstałej w celu organizacji konferencji międzynarodowej

Piotr Zmyślony , Grzegorz Leszczyński , Marek Zieliński

Abstract

W artykule przedstawiono studium przypadku sieci biznesowej, która po-wstała w celu zorganizowania konferencji międzynarodowej ABSL w 2014 roku w Poznaniu. Celem artykułu jest określenie uczestników sieci, którzy tworzą podstawowy, wzbogacony i poszerzony produkt na rynku turystki biznesowej. Założono, że podstawą do identyfikacji takiej sieci będzie wymiana wiedzy między podmiotami zaangażowanymi w organizację konferencji. W związku z tym w artykule omówiono rolę wymiany wiedzy w kształtowaniu sieci biznesowych, uwarunkowania sieci w przemyśle spotkań, metodykę badań prowadzonych w celu identyfikacji sieci związanej z konferencją ABSL 2014 oraz efekt badań, jakim jest wykaz podmiotów tworzących tę sieć.
Author Piotr Zmyślony (WGM / KT)
Piotr Zmyślony,,
- Department of Tourism
, Grzegorz Leszczyński (WZ / KSM)
Grzegorz Leszczyński,,
- Department of Marketing Strategies
, Marek Zieliński (WZ / KSM)
Marek Zieliński,,
- Department of Marketing Strategies
Pages119-131
Publication size in sheets0.6
Book Celuch Krzysztof (eds.): Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce. Teoria i praktyka, Monografie - Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, ISBN 978-83-63469-05-4, 147 p.
Keywords in Polish wymiana wiedzy, sieć biznesowa, konferencja międzynarodowa
URL http://media.wix.com/ugd/92f1c9_a0f9acd7f2954e5e9b4dd11acec50b48.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 10-11-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*3 (2020-09-10)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?