Power relations 2.0. Innovations and market value

Dawid Szutowski

Abstract

Purpose – The purpose of this study is to deliver a model presenting relation between innovation projects and hospitality enterprises’ market value. Design/methodology/approach – In order to gather data an extensive literature review using SALSA approach has been performed. Findings – Two development stages of innovation projects and three variables moderating the abovementioned relation have been indicated. Limitations – Conceptual model requires further empirical verification. Originality/value – Although the innovation theory is extensive, literature referring to hospitality is scarce. Thus the paper fi lls the important research gap. Conceptual model is offered.
Autor Dawid Szutowski (WZ / KCAFiW)
Dawid Szutowski
- Katedra Controllingu, Analizy Finansowej i Wyceny
Tytuł czasopisma/seriiGISAP:Sociological, Political and Military Sciences, ISSN 2054-6440, e-ISSN 2054-6459, (0 pkt)
Rok wydania2015
Nr7
Paginacja35-37
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.3
Słowa kluczowe w języku polskimprojekt innowacyjny, innowacje, wartość rynkowa
Słowa kluczowe w języku angielskiminnovation projects, innovations, market value
DOIDOI:10.18007/gisap:spms.v0i7.1133
URL http://journals.gisap.eu/index.php/Society/article/view/1133/1154
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 0.0, 08-01-2020, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 0.0, 08-01-2020, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?