Znaczenie procesu współkreowania wartości dla klienta w procesie przygotowywania lub modyfikacji oferty przedsiębiorstwa

Paweł Bartkowiak

Abstract

n/a
Author Paweł Bartkowiak (WZ / KZS)
Paweł Bartkowiak,,
- Department of Strategic Management
Pages221-242
Publication size in sheets1.05
Book Gregorczyk Sylwester, Mierzejewska Wioletta (eds.): Zarządzanie przedsiębiorstwem inteligentnym. Wybrane zagadnienia, 2016, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN 978-83-8030-062-0, 528 p.
Keywords in Polish klient, przedsiębiorstwo, przedsiębiorstwo inteligentne, oferta przedsiębiorstwa, wartość dla klienta, współkreowanie wartości dla klienta
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 11-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?