Dylematy obsługi klientów w starszym wieku przez działające w Polsce banki

Grzegorz Kotliński

Abstract

n/a
Autor Grzegorz Kotliński (WE / KB)
Grzegorz Kotliński
- Katedra Pieniądza i Bankowości
Paginacja142-152
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Partycki Sławomir, Sobiecki Roman (red.): Wartości i nowoczesność w strategii odpowiedzialnego rozwoju : Nowe ścieżki rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, 2017, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, ISBN 978-83-8061-487-1, 448 s.
Słowa kluczowe w języku polskimjakość obsługi klienta, obsługa klienta w wieku senioralnym
Językpl polski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 16-04-2020, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?