Lean Management: korzyści i bariery zastosowania w usługach

Roma Sośnicka

Abstract

Zainteresowanie wykorzystaniem koncepcji Lean Management w środowisku pozaprodukcyjnym ciągle wzrasta. Przenoszenie dobrych praktyk wypracowanych przez przedsiębiorstwa produkcyjne wymaga jednak wprowadzenia odpowiednich zmian umożliwiających dostosowanie wybranych narzędzi do odmiennej specyfiki danej organizacji usługowej. Ważne jest zatem zidentyfikowanie jakie korzyści oraz jakie bariery można napotkać podczas implementacji narzędzi Lean Management w usługach, co stanowi główny cel artykułu.
Author Roma Sośnicka (WZ / KBRiU)
Roma Sośnicka,,
- Department of Research Markets and Services
Pages189-198
Publication size in sheets0.5
Book Sudolska Agata , Grego-Planer Dorota, Kuś Agnieszka (eds.): Współczesne zarządzanie. T. 3. Koncepcje, metody i instrumenty, 2019, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, ISBN 978-83-231-4078-8, 251 p.
Keywords in Polishbariery, korzyści, Lean Management, usługi, usprawnienie
Keywords in Englishbarriers, benefits, Lean Management, services, improvement
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 03-07-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?