Koncepcja współkreowania wartości dla klienta na przykładzie modelu DART

Piotr Bartkowiak

Abstract

The objective of the article is to present the concept of value co-creation. The way in which customer value is created, is changing. Customer value instead of being embedded in products and services, derives now from positive customer experience. More and more often customer value is created by the cooperation of individual customers with companies and their partners.
Author Piotr Bartkowiak (WZ / KIiN)
Piotr Bartkowiak,,
- Department of Investment and Real Estate
Other language title versionsThe concept of value co‑creation
Journal seriesStudia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów, ISSN 1234-8872, (B 12 pkt)
Issue year2014
No136
Pages9-18
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishklient, wartość, doświadczenia klienta, współkreowanie wartości dla klienta
Keywords in Englishcustomer, value, customer experience, value co‑creation
Abstract in PolishCelem artykułu jest prezentacja koncepcji współkreowania wartości dla klienta. Sposób tworzenia wartości dla klienta ulega zmianom. Jego źródłem jest rezygnacja z koncentracji na wartościach dostarczanych przez konkretne produkty na rzecz budowania pozytywnych doświadczeń klienta. Wartość dla klienta jest coraz częściej kreowana przez konsumentów współpracujących z przedsiębiorstwem i jego partnerami.
URL http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/zeszyty_naukowe_studia_i_prace_kzif/Documents/136.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)12
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 23-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 12.0, 23-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*4 (2020-08-04)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?