Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości

Justyna Majchrzak-Lepczyk

Abstract

n/a
Autor Justyna Majchrzak-Lepczyk (WGM / KLM)
Justyna Majchrzak-Lepczyk
- Katedra Logistyki Międzynarodowej
Tytuł czasopisma/seriiStudia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611, (B 10 pkt)
Rok wydania2015
Nr217
Paginacja68-80
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.6
Słowa kluczowe w języku polskimlogistyka, marketing, wartość, klient
Językpl polski
Punktacja (całkowita)10
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 10.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 10.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*4 (2020-07-28)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?