Wyzwania zintegrowanej komunikacji marketingowej w dobie społeczeństwa informacyjnego

Anna Rogala

Abstract

The main objective of this paper is the analysis of the social changes' consequences, in the context of the challenges facing contemporary, integrated marketing communications. The particular attention is to be given to the trends influencing the consumers' attitudes towards marketing communications messages and to the modern understanding of integrated marketing communications concept.
Author Anna Rogala (WZ / KSM)
Anna Rogala,,
- Department of Marketing Strategies
Other language title versionsThe Challenges of Integrated Marketing Communications in the Era of Information Society
Journal seriesMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Issue year2014
No11 [CD]
Pages57-65
Publication size in sheets0.5
Keywords in Polishzintegrowana komunikacja marketingowa, społeczeństwo informacyjne, zmiany, trendy, wyzwania
Keywords in Englishintegrated marketing communications, information society, changes, trends, challenges
Abstract in PolishCelem niniejszego artykułu jest analiza konsekwencji wynikających z przemian społecznych, w kontekście wyzwań stojących przed współczesną, zintegrowaną komunikacją marketingową. Szczegółowe rozważania dotyczyć będą trendów wpływających na postawy konsumentów względem przekazów marketingowych oraz współcześnie rozumianej koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej.
URL www.marketingirynek.pl/files/1276809751/file/mir_11_2014_pliki_na_cd.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)9
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 12-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 9.0, 12-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*20 (2020-09-19)
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?