(Nie)racjonalność zachowań nabywców a ich internetowa dysocjacja

Natalia Wawrzynkiewicz

Abstract

n/a
Publication typeOriginal work published as abstract
Author Natalia Wawrzynkiewicz (WZ / KSM)
Natalia Wawrzynkiewicz,,
- Department of Marketing Strategies
Pages110-110
Publication size in sheets0.3
Book Bochentyn Beata, Kuczera Marcin (eds.): Nowe wyzwania dla polskiej nauki : edycja V : materiały konferencyjne, streszczenia wystąpień, 2019, Creativetime, 140 p.
Keywords in Polishzachowania konsumentów, (nie)racjonalność konsumentów, internetowa dysocjacja
Keywords in Englishconsumer behaviour, consumer (ir)racionality, internet dissociation
Languagepl polski
Not used for evaluationyes
Score (nominal)0
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?