W poszukiwaniu autentyzmu doświadczeń turysty. Rola konsumpcji kolaboratywnej w kreowaniu autentycznych doświadczeń na rynku turystycznym. Zarys problematyki

Ewa Markiewicz

Abstract

n/a
Author Ewa Markiewicz (WGM / KT)
Ewa Markiewicz,,
- Department of Tourism
Journal seriesKultura -Historia -Globalizacja, ISSN 1898-7265, (B 8 pkt)
Issue year2015
No17
Pages109-121
Publication size in sheets0.6
Keywords in Polishautentyczność, doświadczenie turystyczne, współkonsumpcja, turystyka wspólnotowa
URL http://www.khg.uni.wroc.pl/files/9_khg_17_Markiewicz_t.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)8
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 8.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Ministerial score (2013-2016) = 8.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?