Wykorzystanie koncepcji marketingu strategicznego w procesie budowy przewagi konkurencyjnej klubu piłkarskiego

Zygmunt Waśkowski , Anna Jasiulewicz

Abstract

n/a
Author Zygmunt Waśkowski (WZ / KSM)
Zygmunt Waśkowski,,
- Department of Marketing Strategies
, Anna Jasiulewicz
Anna Jasiulewicz,,
-
Pages195-208
Publication size in sheets0.65
Book Ostrowski Andrzej (eds.): Modern futbol a świat kibiców. Interdyscyplinarne studia nad kulturą futbolu. 2, 2016, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ISBN 978-83-65408-15-0, 322 p.
Keywords in Polish klub piłkarski, marketing w sporcie, marketing strategiczny, konkurencyjność
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 30-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?