Wyznaczniki decyzji zakupowych mieszkańców dużych miast w Polsce w odniesieniu do wybranych towarów FMCG

Bogdan Sojkin , Paweł Bartkowiak

Abstract

n/a
Autor Bogdan Sojkin (WT / KMP)
Bogdan Sojkin
- Katedra Marketingu Produktu
, Paweł Bartkowiak (WZ / KZS)
Paweł Bartkowiak
- Katedra Zarządzania Strategicznego
Paginacja241-250
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Zając Czesław (red.): Nauki ekonomiczne w XXI wieku - dylematy, wyzwania, perspektywy. Jubileusz 70-lecia Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2017, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ISBN 978-83-7695-665-7, 250 s.
Słowa kluczowe w języku polskimdeterminanty zakupu mieszkańców miast, wyznaczniki zakupów towarów FMCG, analiza wariancji
Językpl polski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 14-04-2020, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?