Towards a Personalized Virtual Customer Experience

Bartłomiej Pierański , Sergiusz Strykowski

Abstract

n/a
Autor Bartłomiej Pierański (WZ / KHiM)
Bartłomiej Pierański
- Katedra Handlu i Marketingu
, Sergiusz Strykowski (WIiGE / KTI)
Sergiusz Strykowski
- Katedra Technologii Informacyjnych
Paginacja185-195
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Król Dariusz, Nguyen Ngoc Thanh, Shirai Kiyoaki (red.): Advanced Topics in Intelligent Information and Database Systems, Studies in Computational Intelligence, 2017, Springer, ISBN 978-3-319-56660-3, 561 s., DOI:10.1007/978-3-319-56660-3
Słowa kluczowe w języku angielskimpersonalization, virtual retailing, virtual reality, customer experience
Klasyfikacja ASJC1702 Artificial Intelligence
DOIDOI:10.1007/978-3-319-56660-3_17
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjiconferenceList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 13-10-2020, ChapterFromConference
Wskaźniki publikacji Cytowania WoS = 0; Scopus SNIP (Source Normalised Impact per Paper): 2017 = 0.414
Liczba cytowań*3 (2020-10-13)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?