Trust as a Determinant of Business Relationships

Grzegorz Leszczyński , Marek Zieliński , Masaaki Takemura

Abstract

n/a
Autor Grzegorz Leszczyński (WZ / KSM)
Grzegorz Leszczyński
- Katedra Strategii Marketingowych
, Marek Zieliński (WZ / KSM)
Marek Zieliński
- Katedra Strategii Marketingowych
, Masaaki Takemura - Meiji University
Masaaki Takemura
-
Tytuł czasopisma/seriiThe Bulletin of the Faculty of Commerce Meiji University, ISSN 0389-5955, (0 pkt)
Rok wydania2015
Tom98
Nr1
Paginacja33-49
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.8
Słowa kluczowe w języku angielskimtrust, business relationships
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 0.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 5.0, 30-12-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*1 (2020-11-17)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?