Theoretical and empirical comparative analysis on quantitative and qualitative marketing researches

Piotr Tarka , Mirosława Kaczmarek

Abstract

n/a
Autor Piotr Tarka (WZ / KBRiU)
Piotr Tarka
- Katedra Badań Rynku i Usług
, Mirosława Kaczmarek (WZ / KBRiU)
Mirosława Kaczmarek
- Katedra Badań Rynku i Usług
Paginacja137-155
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.9
Książka Takhar-Lail Amandeep, Ghorbani Ali (red.): Market Research Methodologies. Multi-Method and Qualitative Approaches, 2015, IGI Global, ISBN 9781466663718, [9781466663725], 300 s., DOI:10.4018/978-1-4666-6371-8
Słowa kluczowe w języku angielskim Quantitative research, qualitative Research, triangulation
Języken angielski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 13-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*4 (2020-10-16)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?