Crowdsourcing – Foundations and Examples of Use in Marketing

Marcin Lewicki

Abstract

n/a
Autor Marcin Lewicki (WZ / KHiM)
Marcin Lewicki
- Katedra Handlu i Marketingu
Paginacja118-135
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.85
Książka Romanowski Robert (red.): Managing Economic Innovations – Ideas and Institutions, 2019, Bogucki Wydawnictwo Naukowe, ISBN 978-83-7986-276-4, 160 s., DOI:10.12657/9788379862764
Słowa kluczowe w języku polskimcrowdsourcing, kooperacja, zachowania nabywców, Internet
Słowa kluczowe w języku angielskimcrowdsourcing, cooperation, consumer behaviour, Internet
DOIDOI:10.12657/9788379862764
Języken angielski
Punktacja (całkowita)20
Żródło punktacjipublisherList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 20.0, 27-04-2020, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?