Nieruchomości komercyjne w procesie kreowania marketingowej wartości dodanej dla miasta

Kinga Pawlicka

Abstract

This paper attempts to recognize the possibility of adding value added by attractive commercial real estate in the form of marketing effects for the city. The aim of the article is to check how the aesthetic values of buildings are perceived by the representatives of local government administration units. This is the purpose of the survey addressed to the authorities of Łódź, Poznań and Wrocław.
Author Kinga Pawlicka (WGM / KLM)
Kinga Pawlicka,,
- Department of International Logistics
Other language title versionsCommercial Real Estate in the Creation of Marketing Added Value for the City
Journal seriesProblemy Rynku Nieruchomości : Biuletyn Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych Województwa Wielkopolskiego, ISSN 1731-1829, (B 6 pkt)
Issue year2018
Vol49
No1
Pages122-133
Publication size in sheets0.55
Keywords in PolishNieruchomości komercyjne, Wartość dodana, Marketing miejski
Keywords in EnglishCommercial property, Value added, City marketing
Abstract in PolishW artykule podjęto próbę rozpoznania możliwości kształtowania przez atrakcyjne nieruchomości komercyjne wartości dodanej w postaci efektów marketingowych dla miasta. Celem artykułu jest sprawdzenie, jak walory estetyczne budynków postrzegane są przez przedstawicieli jednostek administracji samorządowej. Temu celowi służy badanie ankietowe skierowane do władz Łodzi, Poznania i Wrocławia.
URL https://srmww.pl/images/biuletyny/2018/1_1_2018/1_1_2018_122.pdf
Languagepl polski
Score (nominal)6
Score sourcejournalList
ScoreMinisterial score = 6.0, 16-04-2020, ArticleFromJournal
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?