Czy przedsiębiorczy skuteczniej uczą przedsiębiorczości?

Beata Stępień

Abstract

The aim of the article is to answer the question to what extent the in- dividual features of an academic teacher and his practical business experience are important in the reception of program content related to entrepreneurship and to what extent they are able to influence the initiation and development of entrepreneurial attitudes among students.
Autor Beata Stępień (WGM / KZM)
Beata Stępień
- Katedra Zarządzania Międzynarodowego
Inne wersje tytułuDo Entrepreneurs Teach Entrepreneurship More Effectively?
Tytuł czasopisma/seriiHoryzonty Wychowania, ISSN 1643-9171, e-ISSN 2391-9485, (B 13 pkt)
Rok wydania2018
Tom17
Nr41
Paginacja225-236
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.55
Słowa kluczowe w języku polskimprzedsiębiorczość, nauczanie przedsiębiorczości cechy osobowości przedsiębiorcy, cechy osobowości nauczyciela przedsiębiorczości
Słowa kluczowe w języku angielskimcompetences of entrepreneurship teacher, personality traits of entrepreneurship teacher, entrepreneurship education, entrepreneurship
Streszczenie w języku polskimCelem artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, na ile osobnicze cechy na- uczyciela akademickiego i jego praktyczne doświadczenie w działalności gospodarczej są istotne w odbiorze treści programowych związanych z przedsiębiorczością i w jakim stopniu są w stanie wpłynąć na inicjację i rozwój postaw przedsiębiorczych wśród studentów.
DOIDOI:10.17399/HW.2018.174116
URL https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/index.php/HW/article/view/1500/1467
Językpl polski
Punktacja (całkowita)13
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja MNiSW = 13.0, 23-03-2020, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?