Citysumerzy - potrzeby i zachowania nowego segmentu konsumentów miejskich

Ewa Jerzyk , Marta Madelska

Abstract

n/a
Author Ewa Jerzyk (WZ / KSM)
Ewa Jerzyk,,
- Department of Marketing Strategies
, Marta Madelska
Marta Madelska,,
-
Pages107-120
Publication size in sheets0.65
Book Fimińska-Banaszyk Roma (eds.): Współczesne problemy zarządzania - dylematy i propozycje rozwiązań, 2014, Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie, ISBN 978-83-88335-96-9, 195 p.
Keywords in Polishcitysumer, marka miasta, nowy konsument
Languagepl polski
Score (nominal)5
ScoreMinisterial score = 5.0, 19-12-2019, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?