Rola otoczenia i jego wpływ na wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych

Małgorzata Bartosik-Purgat

Abstract

n/a
Author Małgorzata Bartosik-Purgat (WGM / KZM)
Małgorzata Bartosik-Purgat,,
- Department of International Management
Pages259-269
Publication size in sheets0.5
Book Bartosik-Purgat Małgorzata, Hadryś-Nowak Alicja (eds.): Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku, 2018, CeDeWu, ISBN 978-83-7556-819-6, 269 p.
Keywords in Polishkomunikacja marketingowa, media społecznościowe
Keywords in Englishmarketing communication, social media
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 21-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?