Współpraca przedsiębiorstw turystycznych z uczelniami wyższymi jako metoda niwelowania luki wiedzy

Marcin Olszewski

Abstract

n/a
Autor Marcin Olszewski (WGM / KT)
Marcin Olszewski
- Katedra Turystyki
Paginacja 249-257
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Kruczek Zygmunt, Banasik Włodzimierz (red.): Dynamika przemian rynku turystycznego : monografia naukowa wieloautorska, 2014, Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych, ISBN 978-83-933284-6-8, 257 s.
Słowa kluczowe w języku polskim luka wiedzy, przedsiębiorstwa turystyczne; uczelnie wyższe; współpraca
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 20-12-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?