Wybory strategiczne w zarządzaniu innowacjami w przedsiębiorstwie handlowym

Maria Sławińska

Abstract

n/a
Author Maria Sławińska (WZ / KHiM)
Maria Sławińska,,
- Department of Trade and Marketing
Pages141-156
Publication size in sheets0.75
Book Skowronek-Mielczarek Anna (eds.): Złota księga dla profesora dra hab. Mariana Strużyckiego z okazji odnowienia dyplomu doktora nauk ekonomicznych, 2017, Oficyna Wydawnicza SGH, ISBN 978-83-8030-120-7, 255 p.
Keywords in Polish wybory strategiczne, zarządzanie innowacjami, przedsiębiorstwo handlowe
Languagepl polski
Score (nominal)20
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 20.0, 17-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?