Rola działań komunikacyjnych marek odzieżowych w mediach społecznościowych w procesie decyzyjnym młodych konsumentów

Magda Stachowiak

Abstract

n/a
Publication typeOriginal work published as abstract
Author Magda Stachowiak (WT / KMP)
Magda Stachowiak,,
- Department of Product Marketing
Pages92-94
Publication size in sheets0.3
Book Gwiazdowska Daniela, Dudczak Joanna, Stachowiak Magda, Szułczyńska Julia (eds.): Sesja Sprawozdawcza Doktorantów UEP 2017: Komunikaty, 2017, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISBN 978-83-943304-6-0, 101 p.
Keywords in Polishmedia społecznościowe, marki odzieżowe, proces decyzyjny, młodzi konsumenci
Languagepl polski
Score (nominal)0
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?