Rola społecznej odpowiedzialności w kształtowaniu reputacji na przykładzie pomocy rozwojowej państw Unii Europejskiej

Marcin Leszczyński

Abstract

In the era of globalization reputation has become an important element in shaping the position of countries in the international arena. This term is associated with the concept of a nation public relations, which refers to building relationships and communicating countries at the global level. Instruments used in this area may include development assistance, which is part of a country social responsibility - the term borrowed from the private sector. The article analyzes the relationship between countries reputation and the size of passed their development aid.
Autor Marcin Leszczyński (WE / KPEiPR)
Marcin Leszczyński
- Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations
Tytuł czasopisma/seriiRefleksje. Pismo naukowe studentów i doktorantów WNPiD UAM, ISSN 2081-8270, (B 3 pkt)
Rok wydania2017
Nr15
Paginacja51-66
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.75
Słowa kluczowe w języku polskimmiędzynarodowe public relations, reputacja państwa, ekonomia informacji, ekonomia rozwoju
DOIDOI:10.14746/r.2017.1.5
URL http://refleksje.edu.pl/wp-content/uploads/2018/01/Marcin-Leszczy%C5%84ski.pdf
Językpl polski
Punktacja (całkowita)3
PunktacjaPunktacja MNiSW = 3.0, 17-10-2019, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*1 (2020-09-15)
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?