Scale for testing hedonic-consumerism values – a new measurement instrument in consumers’ behavior analysis and product strategy development

Piotr Tarka , Ireneusz Rutkowski

Abstract

n/a
Autor Piotr Tarka (WZ / KBRiU)
Piotr Tarka
- Katedra Badań Rynku i Usług
, Ireneusz Rutkowski (WZ / KBRiU)
Ireneusz Rutkowski
- Katedra Badań Rynku i Usług
Paginacja1-27
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych1.3
Książka Andreani Jean-Claude (red.): Proceedings of 14th International Marketing Trends Conference 2015, 2015, Marketing Trends Association, ISBN 978-2-9532811-6-3
Słowa kluczowe w języku angielskimhedonic-consumerism values, scale, measurement instrument, consumers’ behavior analysis, new product strategies
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?