Ewolucja roli dyrektora marketingu w przedsiębiorstwie

Henryk Mruk

Abstract

n/a
Autor Henryk Mruk (WGM / KZM)
Henryk Mruk
- Katedra Zarządzania Międzynarodowego
Paginacja133-142
Objętość publikacji w arkuszach wydawniczych0.5
Książka Czubała Anna, Hadrian Piotr, Wiktor Jan W. (red.): Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, 2014, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne (PWE), ISBN 978-83-208-2163-5, 722 s.
Słowa kluczowe w języku polskim marketing, działy marketingu, dyrektor marketingu
Językpl polski
Punktacja (całkowita)5
PunktacjaPunktacja MNiSW = 5.0, 21-09-2019, MonographChapterAuthor
Liczba cytowań*
Cytuj
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?