Istota i znaczenie marketingu sensorycznego w społeczeństwie cyfrowym

Katarzyna Mierzejewska

Abstract

Artykuł ma charakter przeglądowy. Jego celem jest wskazanie istoty i znaczenia marketingu sensorycznego na funkcjonowaniu konsumenta społeczeństwa cyfrowego. W pierwszej części opracowania zaprezentowana zostanie charakterystyka społeczeństwa cyfrowego. W dalszej części omówiona zostanie koncepcja doświadczenia zmysłowego. Ostatnia cześć niniejszej publikacji poświęcona jest idei wykorzystania marketingu sensorycznego.
Author Katarzyna Mierzejewska (WZ / KTOiZ)
Katarzyna Mierzejewska,,
- Department of Organisation and Management Theory
Pages517-524
Publication size in sheets0.5
Book Bogusz Małgorzata, Wojcieszak Monika, Rachwał Piotr (eds.): Poszerzamy Horyzonty. Tom XV. Cz. 1, 2019, Mateusz Weiland Network Solutions, ISBN 978-83-63216-19-1, 643 p.
Keywords in Polishspołeczeństwo cyfrowe, doświadczenie zmysłowe, marketing sensoryczny
Keywords in Englishdigital society, sensory experience, sensory marketing
Languagepl polski
Score (nominal)5
Score sourcepublisherList
ScoreMinisterial score = 5.0, 29-04-2020, MonographChapterAuthor
Citation count*
Cite
Share Share

Get link to the record


* presented citation count is obtained through Internet information analysis and it is close to the number calculated by the Publish or Perish system.
Back
Confirmation
Are you sure?